7 saker ni inte vet om mig

 

(1) Jag känner mig ofta otroligt utanför och utelämnad även fast jag är runt vänner. Känns mer som om dom känner sig tvingade att vara med mig. Känner mig borträknad typ.. Ni vet den där personen som alltid bara följer efter folk och inte har något att säga som man orkar lyssna på? Det är jag, så känner jag mig.
 
(2) Jag är en riktig tidpessimist! Visst några få minutrar försenad, det gör ingenting, men när man snackar om allt från en kvart till timmar så blir jag fullkomligt galen! Hatar tidsoptimister över huvud taget.
 
(3) Jag avskyr prydliga människor, alltså dom som inte tål att prata om exempelvis sex. Skärp er förfan, jag menar det är ju det mest naturliga i världen! Plus att det är riktigt roligt att prata om det. Get over yourselves.  
 
(4) Jag svettas hellre än att frysa! Hatar att frysa, ändå gör jag det 24/7
 
(5) Är fruktansvärt dålig på att hålla ordning i mitt rum, kan ha städat superfint en kväll och dagen efter ska jag bestämma kläder och så ser rummet ut som ett bombnedslag då jag är klar.
 
(6) Alltså varenda gång jag ser en liggande whiteboard penna på skolan och inte en lärare finns i sikte så blir jag en riktig kleptoman! Seriöst jag vill bara ta dom men vet inte vad jag ska ha dom till?
 
(7) Jag har blivit helt besatt av serien The Walking Dead, den är svinbra!!

Kommentera här: