33 questions

  1. Har du ett par rosa stringtrosor? Haha nej
  2. Vem var den senaste du pussade? Min man ♥
  3. Gillar du någon nu? Ja klart 
  4. Vad gjorde du inatt? Mös med min gubbe 
  5. Hade du berättat för dina föräldrar om du blev gravid? Tillslut så
  6. Hade du blivit glad om din kille skulle fria till dig? Ja men självklart!
  7. Klackar eller sneakers? Både och!
  8. Kjol/klänning eller jeans? Jeans under vår/höst/vinter, kjol och klänning under sommaren
  9. Äkta hårfärg? Näää
  10. Nuvarande hårfärg? Mörkbrunett/svarthårig
  11. Frisyr? Vanlig!?
  12. Sko strl? 36-37..
  13. Civilstatus? I ett förhållande
  14. Har du någonsin vart kär? Jaa
  15. Tror du på kärleken? Jupp
  16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja..
  17. Har du någonsin krossat någons hjärta? Inte vad jag vet
  18. Har du någonsin blivit kär i din bästavän? Tony och jag vart bästavänner innan vi blev tsm så typ ja
  19. Är du rädd att starta ett förhållande med någon? Nej
  20. One night stand eller förhållande? Förhållande alla gånger
  21. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll ofc
  22. Telefon/facebook kontakt eller face to face? Beror på vad det handlar om
  23. Har du någonsin velat ta livet av dig? Trodde detta var en typ kärleks-blogglista
  24. Har du någonsin gått på bio ensam? HAHA JA :( *forever alone*
  25. Saknar du någon just nu? Ja min man
  26. Är du glad? Ibland så
  27. Kan du vara på fest utan att dricka? Men ja
  28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha nej
  29. Har du hund? Nej tyvärr
  30. Tror du på spöken? Jag tror på andar
  31. Skulle du vilja väga mer? NEJ
  32. Skulle du vilja dricka dig full nu? Oh nej
  33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar? Haha nej

Kommentera här: