And I'll love you for a thousand more

Igår hade vi 2år, två långa och fina år. Tillsammans du och jag. Upp och ner har det gått, fram och tillbaka. Men även fast det gått 2år så älskar jag dig lika mycket som förut. Fan, jag älskar dig mer och mer för varje dag. För oavsett vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig. Du är den enda för mig. För det finns ingen annan som förstår mig som du gör, ingen som orkar med mig som du gör, och jag kommer att leva resten av våran tid tillsammans i evig tacksamhet för att du orkar stå ut med mig. Du håller ihop mig som ingen annan kan, du är den enda personen i världen som kan driva mig till vansinne men göra mig så otroligt lycklig på samma gång. Du är inte perfekt, men du är så nära man bara kan komma. Jag älskar dig, Tony. ♥
 
Världens absolut vackraste människa.♥

Kommentera här: