20 frågor, 20 ärliga svar

1. Kommer du vara ärligt? Ja

2. Vilka litar du på? Svår fråga.. Tony, Erika, Sanna, Ida mfl.

3. Är du i ett förhållande nu? Ja.

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 1år och snart 8mån.

5. Vem var du tillsammans med sist? A, om det äns räknas som förhållande

6. Får man fråga varför det tog slut? Tyckte han var för klängig, hade inte heller riktiga känslor för honom.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja just nu

8. Vad är det dummaste en kille gjort mot dig? Gjorde slut med mig och blev tsm med en annan tjej bara dagarna efter

9. Vad är det dummaste en tjej gjort mot dig? Spridit rykten, sagt elaka saker.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hmm.. Hobbit och Hunger Games

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej

12. Mamma eller pappa? Jag är pappas flicka men jag älskar min mamma

13. Vad är det sämta med dig? Jag är en bitterfitta som är väldigt kontrollerande. Kör tydligen också över folk rätt ofta har jag hört,

14. Om du fick ha sex med vem som helst, vem skulle det va? Ingen faktiskt,

15. Har du förlorat en vän? Ingen som jag saknar

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? Är trött, less och lite ledsen

18. Hur blir du när du blivit sviken? Har svårt att lita på folk igen, blir paranoid och smått deprimerad

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var på ett halvbra humör, paranoid och stressad

20. Bästa minnet från sommaren? Finns många orkar inte rada upp dom

Kommentera här: