Fairytale inspired list.

  • Snow White: Do you consider yourself pretty? Nej, oftast inte, vid enstaka tillfällen bara.
  • Sleeping Beauty: How many hours do you sleep each night? Absolut högst 5-6.
  • Cinderella: Do you have a curfew? Njaa, typ. 
  • Rapunzel: Do you like being outside? Ja.
  • Little Red Riding Hood: Do you trust strangers easily? Nej, speciellt inte om dom ser creepy ut
  • The Wolf and the seven little Goats: Are you easily fooled? Nej
  • The Seven Ravens: Do you have any siblings? How is your relationship to them? Jag har en lillasyster. Vi har en rätt bra relation, dock så umgås vi inte lika ofta som vi borde.
  • Beauty and the Beast: What makes a person beautiful in your eyes? Deras personlighet mest. Om dom är snälla, omtänksamma och ödmjuka. Men deras utseenden kan även ses som vackra.
  • The Little Mermaid: What sacrifice would you bring for love? Skulle kunna offra mitt liv för den jag älskar, så långt skulle jag gå.
  • The Frog Prince: What do you find disgusting? Småkryp, damm och lösa hårstrån, sår och skit
  • Jack and the Beanstalk: What plants are in your room? Haha bara en plastblomma!
  • Puss in Boots: Do you have a pet? Do you want one? Ja en katt på snart 20 bast (i människoår!!) Jag vill ha en mops!
  • Rumpelstiltskin: What is the meaning of your url? Leka med kritor lät fint på engelska. Ingen speciell bakgrund eller mening.
  • Bluebeard: Name one character flaw! Que?
  • Pinocchio: What is your greatest wish? Att få ett vackert liv med familj, vänner osv. MYCKE LÖVE
  • Peter Pan: What is your (mental) age? Alltså, jag beter mig ju ibland som en 5åring.. Men då jag är "normal" beter jag mig väl som om jag vore 17, vilket jag är. Men då jag är riktigt seriös beter jag mig väl lite äldre. HAHA
  • The Star Money: What is your most prized possesion? I materiell väg så är det nog mitt älskade gosedjur Kompis.. Hehe.. Han har hängt med mig exakt hela mitt liv. Han är min  tröst då jag inte har någon annan. (TODDLER WARNING)
  • Golden Mary and Pitch Mary: Are you more of a lazy person or do you work hard? Både och.
  • The Snow Queen: Who is your best friend and what would you do for them? Sanna. Allt.
  • Godfather Death: What qualities do you think make a good parent? Att man kan vara sträng men "lös" samtidigt. Det är som dom säger, "Strict parents create sneaky kids."
  • The Twelve Dancing Princesses: Do you like to go on parties? Ibland!
  • The Emperor's New Clothes: Do you care much about your clothes? Ja!
  • The Valiant Little Tailor: Do you think of yourself as brave? Beroende på ögonblicket så
  • The Princess and the Pea: Are you a squeamish person? Ibland, kan vara lite överkänslig då och då

Kommentera här: